«Офісний» – це тариф зі створення корпоративних фото співробітників на території Вашого офісу. Завдяки наявності виїзної студії, Вам не доведеться відривати всіх колег від роботи. Ми облаштуємо фото локацію безпосередньо у Вашому офісі, заводі або підприємстві, де і проведемо зйомку. Цей тариф дозволяє створити максимально органічне корпоративне фото Вашої команди "в роботі".
За цим тарифом ви отримуєте повноцінну фотозону на території Вашого офісу. У вартості вже враховані витрати на доставку, зібрання і розбирання виїзної студії. За 1 годину роботи, можна комфортно відзняти 4-5 чоловік, з розрахунку по 15 хв на співробітника. У підсумку 15-20 різних портретів.
«Студійний» – це погодинний пакет для реалізації корпоративної зйомки в інтер'єрах фотостудії. У вартість входить 1 година роботи фотографа і 1 година оренди залу (локації) студії. За цей час ви отримуєте +/- 70 фото з вашими співробітниками. Це хороший варіант для тих компаній, у яких штат аутсорс, офіс має консервативний дизайн або є потреба в конкретному інтер'єрі.
Цей тариф дозволяє з комфортом відпрацювати завдання з корпоративної зйомки співробітників в потрібних студійних локаціях. Комфортний темп для всіх сторін - це 15 хвилин на 1 людину, або 4 людини за 1 годину, що в підсумку дає по 15-20 різнопланових портретів.
Якщо перед Вами є вибір, де зробити зйомку працівників: в офісі або студії, перш за все Вам треба визначитися з цілями. Розглянемо приклад, де фото колективу або персоналу замовник хоче розмістити на сайті, в розділі наша команда. Це дуже популярний сценарій.
Додаткова цінність фото очікується від розміщення в соціальних мережах, під рубрикою "думка фахівця". В цьому випадку, завдання виходить від дизайну і стилю оформлення сайту і соц. мереж компанії. Ми рекомендуємо підібрати інтер'єр студії, який добре поєднувався б з палітрою сайту, що в кінцевому підсумку посилює зовнішнє сприйняття бренду.
Таким чином, Вам варто продумати на пару кроків вперед місця розміщення фото, і рішення прийде саме собою.
Зйомку співробітників часто замовляють як початківці, нові компанії, так і вже потужні, відомі бренди. Основна мета такої фотосесії - це підвищення довіри з боку споживача до компанії. Вона (довіра) досягається демонстрацією експертністі і кількістю персоналу в штаті компанії. Цей прийом завжди позитивно позначається на прийняття рішення з боку покупця, адже завжди приємно знати, що за брендом стоять живі люди. За своєю суттю, корпоративна фотосесія співробітників, це частина брендингової стратегії компанії, яку також важливо продумати і спланувати. Найбільш популярні місця розміщення корпоративних фото: Сайт компанії, Соціальні мережі компанії, флаєра, буклети та інша оффлайн раздатка, змі, тематичні портали з різними оглядами та інтерв'ю, бізнес профайли на Linkedin самих співробітників, банера в офлайні (промо стенди тощо)
Так, так і ще раз так. Дуже важливі не тільки умови, в яких буде зроблений портрет співробітника (студія, інтер'єр, світло, офіс), але і його зовнішній вигляд. Дуже важливо, щоб всі співробітники напередодні зйомки привели себе в порядок за можливості. Наприклад, чоловіки поголилися, підстриглися і утрималися кілька днів від алкоголю і солоної їжі, що освіжить шкіру обличчя. Адже мета портрета показати здорову, активну і приємну команду, якій можна довірити свої гроші і користуватися їх послугами або купувати їхні товари. Ще важливий пункт - це одяг. Якщо маркетинговими цілями передбачений один стиль і колір одягу, про це варто подбати заздалегідь. Але якщо усі будуть мати одну айдентику, це буде в комплексі впливати позитивно на Ваш бренд в різних джерелах, піднімаючи впізнаваність при торканні з інформацією.
Таким чином, підбиваючи підсумок, корпоративна зйомка співробітників - це свого роду рівняння з кількома ключовими змінними. Формула такого рівняння буде мати десь такий вигляд: Успіх (х) = фотограф + локація + образ за кольорами і одязі + доглянутість людини.