Предметні знімки

Наше останнє предметне фото

Вартість предметної зйомки

Ціни на предметну фотозйомку товару у Києві

Выбрати тариф
Каталог
Каталог
У композиції
Рекламна
Каталог
60
Від 60 грн/фото
  • Об'єкт на білому фоні
  • Корекція кольору
  • Ретуш
  • Готовність 3-5 днів
  • Передача Google Drive
Замовити
У композиції
250
Від 250 грн/фото
  • Об'єкт в композиції
  • Корекція кольору
  • Ретуш
  • Готовність 3-5 днів
  • Передача Google Drive
Замовити
Рекламна
2700
Від 2 700 грн/фото
  • Об'єкт у сцені
  • Корекція кольору
  • Ретуш
  • Готовність 3-5 днів
  • Передача Google Drive
Замовити

Для кого цей тарифний план предметної зйомки?

Це класичний тариф послуги предметного фотографа для інтернет магазинів і онлайн каталогів. 1 фотографія об'єкта (товару), на якій вирівнюється фон, усуваються косметичні дефекти (ворсинки, що стирчать нитки, тріщинки, подряпини, нерівності), регулюється баланс білого і колір. При оптових замовленнях вартість зйомки зменшується.

У чому особливість цього пакета?

Це стандартний, мінімальний пакет, орієнтований на системну і довгу роботу для e-commerce проектів. В рамках цього пакету, можна забезпечити свій сайт повноцінним, якісним фото контентом.

 

Для кого підійде цей тариф сімейної студійної фотосесії?

«Standart» - це двогодинний комплекс, що включає в себе оренду фотостудії, послуги мейкап майстра і зйомку на 2 різних локаціях (студійних зал або студійний зал і місто). Підходить маленьким і великим сім'ям, де є кілька дітей. За рахунок двох годин, є можливість зловити всі важливі моменти, і передати відносини.

У чому особливість пакету?

В результаті сімейної зйомки за тарифом «Standart», ви отримуєте двогодинний комплексний проект, з результатом в 100-120 високоякісних фото, з яких зможете відібрати 9 на ретуш.

 

Для кого цей тарифний план предметної зйомки?

Зйомка предметів у сцені - це складне і скрупульозне завдання для предметного фотографа. Для отримання 1 кадру, створюється сцена, продумуєтся сценарій і момент, в який потрібно зробити фото. Для отримання 1 кадру може піди до 6 годин. Це, знімки предмета з бризками, момент зливання рідин/диму і інший екшен, який передбачений технічним завданням на фото.

У чому особливість тарифу?

Це фото для бренду, які можна використовувати в зовнішній рекламі, в головних сторінка огляду на товар і в друкованих виданнях (флаєра/буклети). Ці предметні знімки дають хороші можливості маркетологам для створення банерних реклам для залучення клієнтів.

ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ і ОРГАНІЗАЦІЇ

Як відбувається предметна зйомка?

1

Знайомимося

Зв'язуємося через зручний метод: Месенджери, телефон або пошту. Погоджуємо дату і час зйомки, стверджуємо тариф і вартість
2

Вносимо аванс

Вносимо передоплату в розмірі 25% від загальної вартість проекту для можливості забронювати всіх підрядників, локації і дату фотографа
3

Бронюємо
локацію

Узгоджуємо та затверджуємо місце фотозйомки. Після всіх затверджень - бронюю зал або іншу обрану локацію на необхідний час
4

Бронюємо
підрядників

Погоджуємо і бронюю необхідні проекту підрядників: майстри з візажу і зачісок, декоратори і флористи, барбер або трансфер
5

Підбираємо одяг

Створюємо луки для фотосесії з існуючого гардеробу клієнта. При необхідності надаю рекомендації по покупці додаткового одягу
6

Проводимо зйомку

У погоджену дату Вас зустрічають фахівці з макіяжу і зачісок в гримерних, проводять підготовку і далі відбудеться фотозйомка
7

Обробляємо фото

Протягом необхідного часу весь фото матеріал проходить ретельний відбір, корекцію, обробку та оптимізацію в розмірі
8

Передаємо фото

Готові фото роботи завантажуються в спеціальний файлообмінник і посилання на скачування надається через месенджер або через пошту
Що потрібно знати про предметну фотографію

Важливі деталі при плануванні предметної зйомки

Предметна зйомка в Києві

Про що потрібно подбати насамперед?

Задумуючи предметну зйомку, важливо розуміти її цілі, і як будуть використовуватися ці фото. Для отримання максимальної вигоди з вкладень в зйомку товарів, необхідно ретельно підготуватися, розробити стандарти подачі (ракурси) і кількості знімків. Для натхнення, ви завжди можете скористатися аналізом конкурентів, подивитися сусідні ніші, як представляють продукцію успішні інтернет магазини.

Після аналізу і збору інформації, варто створити власний стандарт представлення по вашому товару. На що звернути увагу? На співвідношення вкладень в 1 одиницю товару до його докладної представленості. Інакше кажучи, немає сенсу робити 10 фотографій предмета, і платити за це велику суму, якщо 4 фото з різних ракурсів цілком розкривають зовнішній вигляд продукту. Повірте, на великих обсягах, це буде суттєва економія, а як відомо - зекономлені гроші = зароблені.

Наступний крок, це створення технічного завдання на предметну зйомку. Як правило, це 2-3 сторінковий файлик, з прикладами ракурсів і вкладених зразків вже готових фото. Цей файл дозволить Вам істотно прискорити роботу з підрядником (предметним фотографом). На основі цього файлу, предметна студія відразу зрозуміє ваші цілі, і негайно приступить до виконання замовлення, адже як відомо час - це гроші.

Як бути з нестандартними фотографіями товару?

Якщо ви успішно почали знімати предметний каталог, перед Вами постає завдання в його просуванні. Не секрет, що комерційні каталожні знімки товару не чіпляють користувачів інтернету і оффлайн комунікацію. Для цього продукцію знімають в різних комбінаціях і створюють сцени з екшеном. Ці кадри відмінно чіпляють очеі аудиторії, що відповідає маркетинговим цілям будь-яких рекламних кампаній.

Наступним кроком стане створення технічного завдання на предметні композиційні знімки. Як це завдання зробити? Почніть з того, що продумайте, що і куди ви збираєтеся просувати. Коли ви зрозумієте вашу цільову аудиторію під кампанію, ви зможете зрозуміти який посил їм донести на фото. Після усвідомлення суті посилу, ви звертаєтеся на стоки (біржі графічного контенту), для натхнення і пошуку зразків, які ляжуть в основу майбутньої зйомки.

Послуги предметного фотографа
Зйомка товарів в Києві

Трохи про важливе і мотивацію

Коли ви зберете приклади фото, ви можете почати обговорювати терміни і вартість створення подібних знімків для Вашого бізнесу в предметної студії. Ви, як підприємець, не повинні морочитися над розумінням особливостей створення знімка (схема світла, викладка, обладнання тощо), це все за Вас зробить предметний фотограф.

У висновку, варто додати, що предметні фотографії, це невід'ємна частина будь-якого товарного бізнесу, будь то онлайн або оффлайн магазин. Маючи якісні і професійні знімки вашого товару (продукції), ви збільшуєте коефіцієнт конверсії Вашого інтернет-магазину, що прямо впливає на Вашу прибуток. Ставтеся до предметка, як до інвестицій, які окупляться в правильному міксі маркетингових інструментів.

© 2015 - 2020 Alona Perepelitsa

Використання будь-яких матеріалів з сайту, без узгодження - заборонено: info@aperepelitsa.com.ua
Копіювання скасовано